Premium Brands AS
står bak distribusjonen av Micro sine produkter her i Norge og i Sverige. Produktene finner du i flere av landets ledende sport og leketøys forretninger, samt her på vår offisielle nettside.
Vi ønsker med denne nettsiden å:
- Fortelle historien til Micro, og hvorfor de skiller seg ut i denne kategorien av fremkomstmidler.
- Gjøre hele sortimentet til Micro tilgjengelig for alle!
- Dekke alle behov for reservedeler, slik at du kan ha gleden av ditt Micro produkt i mange år fremover.
- Tilby deg som kunde god service gjennom høy produkt kunnskap og raske leveringer.
- Gi deg en trygg og hyggelig handleopplevelse for alle Micro sine produkter, året rundt!
Selger er: Premium Brands AS
- Organisasjonsnummer: 918 481 672
- Postadresse / besøksadresse / hentepunkt: Sofiemyrveien 10, 1412 Sofiemyr
- E-post: post@Premiumbrands.no, telefon: 93 40 70 90
Det hele begynte med en pølse - den beste bratwursten i Zürich. Wim Ouboter mente Sternen Grill var for langt unna til å nås til fots, men ikke langt nok unna til å ta sykkelen eller bilen ut av garasjen. Dette ble grunnlaget for at han oppfant den første sparkesykkelen i 1997. Denne nyskapningen eksploderte på markedet i 2000 som en bombe. Ingen hadde forutsett den enorme suksessen som fulgte og pressen over hele verden etterlyste oppfinneren bak denne ekstraordinære historien og hans “bratwurstmobile”. Men det uunngåelige skjedde, og snart ble markedet oversvømt med kopier. Mens Ouboter konsentrerte seg om kvalitet og bærekraft, så var produsentene av disse kopiene kun interessert i rask og kortsiktig gevinst. Dette førte til at markedet fullstendig kollapset pga prispress og elendig kvalitet. Til tross for dette, har vi lært at det viktigste er å se fremover å konsentrere oss om videre utvikling av våre egne produkter istedenfor å bruke energien på å forsvare oss mot kopiene. Vi jobber lidenskapelig for vår merkevare, dag etter dag. Denne ambisjonen og urokkelige tro på produktet har betalt seg, og Micro er i dag nok en gang den ubestridte markedslederen med distribusjon i over 80 land - dobbelt så mange som i løpet av hype perioden i begynnelsen av 2000 tallet.
Micro har satt et varig spor på utviklingen av urban mobilitet!